flickebarnet

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2009

Grattis! :D

Av Josefin - 2 oktober 2009 14:22

Idag fyller Sara år!! :D Grattis till dig!!

Det var för övrigt en tråkig dag i skolan, fast speciell så lite rolig. Det var jättekallt på morgonen och jag cyklade, det var ju halt på vägen så jag körde extra sakta! Melissa åkte till ullared och Lollo och Amanda satt i caffan så jag var helt ensam på lektionerna. På rasterna däremot gick jag och pratade med dom! Vi hann inte med så mycket (typ inget) på tyskan, alla bara satt och skrattade... På mentorstiden och NO:n såg vi på film, Oliver Twist. Såg typ halva och den var bra som förväntat!! Och så fick vi fika på första halvan av mentorstiden och då kom det jag har fruktat länge... Dom sjöng!! Usch vad pinsamt. Jag fick ett paket från Lollo och Amanda, ska öppna imorron, tack för det!!Skrattande Och nu är jag ganska spänd inför morgondagen, hoppas på att få åka till pappa idag... Em... Ja, det var allt!!Cool

 
 
Louise

Louise

2 oktober 2009 16:53

Tjena mors!
Grattis till henne :)
Varsågod (a) Jag vill se filmen, den är bra :D Fikat var inge gott! :P Ne ej pinsamt, asså jämt när jag fyller då bryr sig ingen :(( Alla år så äre ingen sjungande men för dig är det ju typ alltid!! :(( Så du ska vara nöjd :)

http://octoberchild.bloggplatsen.se

 
melissa

melissa

4 oktober 2009 13:16

Det var kul att slippa skolan. Hehe :)
Fan, det är måndag imorrn. Hatar det där jävla dramaskiten );
Och hemkunskapen... >:(
USSSSSSCHHHHHHHH.
Min blogg suger, haha.

http://ch0kladmuffin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 7 oktober 2010 21:06

Tjoho!! Nästa vecka börjar det massa bra serier!! Eller två och en veckan efter det... Men iallafall!! På söndag, då du, ska vi ha "kalas", pappas sida av släkten. Ingen önskelista har jag heller, alla tjatar och jag har inget att komma med! xD V...

Av Josefin - 4 oktober 2010 08:19


Jamen idag, då är jag sjuk. Jag fick en till prasent från min moster, en skjorta, gillar den. Vi bakade cheescake och gräddtårta, till cheescaken skulle vi ha en tsk citronskal... såklart råkade vi ha i hela citronen. Hum hum... LITE surt. Men det va...

Av Josefin - 3 oktober 2010 09:06

IDAG FYLLER JAG ÅR!! AA vad kul det... inte är än. Men jag har fått en ny mobil och prince of persia eftersom vår film tappade texten efter en timme, och jag vill gärna ha fodralet... :D Vi ska baka cheescake och gräddtårta idag!! Mumma!! Det dålig...

Av Josefin - 1 oktober 2010 21:50

Jamen tjenare!! Idag har jag faktiskt varit på CNG och babblat bort lite lektionstid som man tydligen fick! Blev klar med min "stålmannenfluga" som åkte runt och räddade djuren... hum hum. När jag kom hem så tänkte jag : Vad roligt det såg ut att...

Av Josefin - 27 september 2010 15:14

Hoho, nu ska jag  klaga lite här. Vad är det för människor som tror att dom äger världen och går rakt ut i cykelbanan utan att se sig för och sen skyller på cyklisten?!?!?!?! Jag kom åkandes och så var det två små äckliga skitungar som gick framför o...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Bästa bok?
 Eragon-böckerna
 Twilight-böckerna
 De fem utvalda-böckerna
 Vargbröder-böckerna
 Alex Rider-böckerna
 Nyckelväktarna-böckerna
 Septimus Heap-böckerna

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards