flickebarnet

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2009

Otur...

Av Josefin - 4 oktober 2009 18:02

När jag vaknade i morse efter den "fartfyllda" festen så hände nått... Gissa vad?? Jag blev sjuk... Precis vad jag hade fruktat och väntat mig!! Det blev iallafall en himla got frukost måste jag säga!! Macka med gurka, ost och (på svenskt uttal) kräm fräsch!! Mm... Sen tog vi ett raggar-varv och stannade vid Sören och fick resten av min present, 500 kr, vilket påminner mig om att jag inte bara fick en kudde av fammo utan och 1000 kr!!!! Sen åkte jag till mamma och pratade lite med Sofie och Moa... Nu sitter jag här sjuk och dann... Ingen skola för mig imorron!!

 
 
lollo

lollo

4 oktober 2009 22:57

Jag ville vara med dig idag :( MEN HALLÅ?! KAN VI INTE VA IMORN? :O JAG VILL PLUGGA MED DIG LIVE! ÖGA MOT ÖGA! :DDDDD :(((((((((((( MEN DU ÄR SJUUUUUUUUUUK! :((((((((((

http://octoberchild.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jossan!

5 oktober 2009 09:05

Jag är mega sjuk hörre du du!!!! Så här sjuk har jag nog inte varit på hela året... Eller jag vet inte men riktigt sjuk är jag iaf...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 7 oktober 2010 21:06

Tjoho!! Nästa vecka börjar det massa bra serier!! Eller två och en veckan efter det... Men iallafall!! På söndag, då du, ska vi ha "kalas", pappas sida av släkten. Ingen önskelista har jag heller, alla tjatar och jag har inget att komma med! xD V...

Av Josefin - 4 oktober 2010 08:19


Jamen idag, då är jag sjuk. Jag fick en till prasent från min moster, en skjorta, gillar den. Vi bakade cheescake och gräddtårta, till cheescaken skulle vi ha en tsk citronskal... såklart råkade vi ha i hela citronen. Hum hum... LITE surt. Men det va...

Av Josefin - 3 oktober 2010 09:06

IDAG FYLLER JAG ÅR!! AA vad kul det... inte är än. Men jag har fått en ny mobil och prince of persia eftersom vår film tappade texten efter en timme, och jag vill gärna ha fodralet... :D Vi ska baka cheescake och gräddtårta idag!! Mumma!! Det dålig...

Av Josefin - 1 oktober 2010 21:50

Jamen tjenare!! Idag har jag faktiskt varit på CNG och babblat bort lite lektionstid som man tydligen fick! Blev klar med min "stålmannenfluga" som åkte runt och räddade djuren... hum hum. När jag kom hem så tänkte jag : Vad roligt det såg ut att...

Av Josefin - 27 september 2010 15:14

Hoho, nu ska jag  klaga lite här. Vad är det för människor som tror att dom äger världen och går rakt ut i cykelbanan utan att se sig för och sen skyller på cyklisten?!?!?!?! Jag kom åkandes och så var det två små äckliga skitungar som gick framför o...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Bästa bok?
 Eragon-böckerna
 Twilight-böckerna
 De fem utvalda-böckerna
 Vargbröder-böckerna
 Alex Rider-böckerna
 Nyckelväktarna-böckerna
 Septimus Heap-böckerna

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards