flickebarnet

Alla inlägg under januari 2010

Av Josefin - 31 januari 2010 16:28

Tjena, Lollo har uppmanat mig att skriva, troligen den ända som läser.

Idag är det iallafall bandyns dag, tre matcher eller nått idag, var bara en liten stund, sedan vart det för kallt och pappa skjutsade mig till fammo. Då blev jag så trött så jag la mig under bordet med huvet på pinnen under stolen, seriöst. När pappa kom hem hörde jag att vi vann överlägset. Igår var vi på bandy i norrköping, himelstalund. Och jag stog och frös tårna av mig för att se dom förlora med 8-3! Arg...


Här emellan tog jag en tupplur på ca en timme! ;)


Efter det åkte vi och va med pappas polare, åt kebabtalrik, vit sås. Hade inget att göra så såg på The Number 23 med Jim Carrey, första gången jag sett honom i en sån film!! xD

Han såg faktist ut lite som Jared Leto i vissa vinklar med det håret! x)

Den var lite konstig... Inte konstigast, men konstig.

Och Tila har inte fått nån bebis än. Börjar bli lite otålig...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Bästa bok?
 Eragon-böckerna
 Twilight-böckerna
 De fem utvalda-böckerna
 Vargbröder-böckerna
 Alex Rider-böckerna
 Nyckelväktarna-böckerna
 Septimus Heap-böckerna

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards