flickebarnet

Alla inlägg under september 2010

Av Josefin - 27 september 2010 15:14

Hoho, nu ska jag  klaga lite här. Vad är det för människor som tror att dom äger världen och går rakt ut i cykelbanan utan att se sig för och sen skyller på cyklisten?!?!?!?! Jag kom åkandes och så var det två små äckliga skitungar som gick framför och sen gick den ena plötsligt ut på cykelbanan bara så där!! Sen när jag höll på att köra på dom och kommit förbi ropar dom efter "Det finns nått som kallas ringklocka, men du kanske inte har råd med en sån"!!!! Nae, jag har ingen ringklocka på min cykel. Asså jag vart så arg så det svartnade framför ögonen!!!! Bokstavligt talat!! Jävla babianer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och så har vi ju mängder med läxor!! Bara så dom vet vi VILL inte göra läxor, vi vill ha lite fritid oxå!! Annat än på helgen!! Nu ska jag fan ta och ringa mamma och berätta om dom fans jävla alpackorna!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Bästa bok?
 Eragon-böckerna
 Twilight-böckerna
 De fem utvalda-böckerna
 Vargbröder-böckerna
 Alex Rider-böckerna
 Nyckelväktarna-böckerna
 Septimus Heap-böckerna

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards