flickebarnet

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Josefin - 1 oktober 2010 21:50

Jamen tjenare!!

Idag har jag faktiskt varit på CNG och babblat bort lite lektionstid som man tydligen fick! Blev klar med min "stålmannenfluga" som åkte runt och räddade djuren... hum hum.

När jag kom hem så tänkte jag : Vad roligt det såg ut att göra massa saker med kameran på datorn, så jag försökte med allt men jag tror fan inte att den här har nån kamera, jag får inte fram den... USCH!! Och jag höll på att sätta hjälmen bak och fram...

Jag tycker att rätt personer gick vidare i idol men att Linnea (stavning?) ser lite ut som häxan surtant. Men jag är inte här för att döma. Vi har sett på From Paris with love idag! Trodde den skulle va bra, var bättre! Den måste jag se igen, rekomenderar den. Och ÄNTLIGEN blev jag klar med musikuppgiften!! Fy fasiken vad jobbig den var!!  Fy fy fy. Nu kommer jag inte på nått mer att skriva så BAJBAJ!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Bästa bok?
 Eragon-böckerna
 Twilight-böckerna
 De fem utvalda-böckerna
 Vargbröder-böckerna
 Alex Rider-böckerna
 Nyckelväktarna-böckerna
 Septimus Heap-böckerna

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards