flickebarnet

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Josefin - 1 februari 2010 16:45

Grattis mamma!!!!

 

Då blir na 48 år då, bara 17 till pensionen! :D

Av Josefin - 1 februari 2010 15:10

Hej-hopp!!


Skoldan idag var kort, Melissa kom tillbaka från en en och en halv veckas halsflus, tyskan var kul, satt mest och prata, "Hej! Jag heter Hedvig och är 53 år, (o.s.v)". Och sen blev det ju hkk... Skulle sätta mig på stolen, plattan där man sitter är lös, hade lillfingret mellan, när jag satte mig drog jag undan lillfingret, det blev lite skinnlöst på vissa ställen... Aj aj... Nu står det ut!! xD

Mina händer har haft en väldig otur de senaste dagarna; 1. Skinnet på fingrarna är väldigt torrt och det kliar så det har gått hål på vissa ställen. 2. Jag stack mig med en kniv när jag skulle skära ost. 3. Skar mig på ett papper. 4. Fastnade med nageln i det jacket. 5. Sidan av "tummnagelfästet" är lite trasigt. 6. Mitt nagelband är av. 7. Det som hände på hkk. 8. Skar mig när jag skulle riva ost.

Bildprofil nästa. Första 50 minutrarna kändes som ca 20 minuten så blev lite besviken, de andra däremot var längre. Inte nöjd med bilderna, ritar hälst med blyerts. Det gick förånadsvärt fort att gå hem, beror dels på att jag tänker ut en ny historia i huvet. Har många att hålla reda på.


Fråga inte.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Bästa bok?
 Eragon-böckerna
 Twilight-böckerna
 De fem utvalda-böckerna
 Vargbröder-böckerna
 Alex Rider-böckerna
 Nyckelväktarna-böckerna
 Septimus Heap-böckerna

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards