flickebarnet

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Josefin - 6 februari 2010 21:40

Tja, hade glömt att stänga av väckarklockan så vaknade av den! Fy fan säger jag bara. Fast en stund senare kom mamma och sa att jag skulle upp, låg kvar i sängen som vanligt. Tillslut blev det sura och som vanligt låg jag kvar, fast sen gick jag upp. Men mamma skulle göra bokföring i förådet och Stigge skulle till Tjällmo och skotta snö från sin mammas tak så jag gick till fammo efter att ha suttit och hjälpt mamma typ 40 minuter eller nått. Vi bakade fammos små frallor, godaste nånsin, "min" sockerkaka och sedan gjorde vi kött och sås, hon äger på matlagning asså. Åt nästan igäl mig. Blev väldigt trött och medans dan gick blev jag lite hängig, känns som början på feber eller nått. Kanske missar kulturen på måndag.

Men när vi kom hem hade iallafall Stigeg med sig filmen "Stormbreaker" som hans brorsa hade lånat en gång, så jag satte på den och såg. Slutade med att alla satt ihopträngda i soffan och titta. xD

Sen råkade jag köra armbågen i mammas öra men det hör inte hit!! xD

Sen bada mamma och Stigge och jag stog och dansa 80-tals danser för att försriva tiden! xD

Melodifestivalen nästa! Gillade först Ola men sen när jag hörde Salems låt så blev jag helt "Poff!". Asså den var så bra. Bra att båda dom gick till globen oxå, fast då kan jag inte höra låtarna tills dess, sur. Hatar deras jävla regler. På tal och jävlar så råkade jag nästan säga till DVD:n; "Det var ju därför jag tröck på knappen, vad fan tror du?!" eftersom när man sätter på den och trycker på öppna knappen så reagerar den inte utan det stod "No disc" och då blir jag så hum irriterad. A skitsamma. Har ritat mycket på sistone föresten! Kul.

Men det var en ganska rolig dag idag iallafall. Vad jag har börjat bubbla mycket...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Bästa bok?
 Eragon-böckerna
 Twilight-böckerna
 De fem utvalda-böckerna
 Vargbröder-böckerna
 Alex Rider-böckerna
 Nyckelväktarna-böckerna
 Septimus Heap-böckerna

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards