flickebarnet

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Josefin - 7 februari 2010 14:32

Hallå!! Idag när vi såg på film ringde pappa och sa att jag har blivit moster!! Till Hildur btw, som är en tjej. 4 kilo, en fet en. Vi såg iallafall på filmen Gabriel, handlar om en ängel som kommer till jorden för att döda några andra änglar. xD På minner lite om en annan film som inte har kommit ut än som heter Legion. Vill kanske se den oxå. Just nu steker mamma en köttbit som är väldigt aptitretande.


Så nu har jag sett klart filmen och kan säga att handlingen var bra men slutet... Varför i helvete skulle huvudrollen dö? Asså allt var ju slut, den onda hade dött och offrat sig för honom och sen bara går han och dör!! Asså jag fattar inte!!

Jag har satt upp affischen (stavning?) från svenskan av 30 seconds to mars på min tavla, snyggt, snyggt! Jag har inget att skriva om... Får se om jag skriver ikväll! AJUSTE!! Igår när fammo och jag bakade så knäckte vi ett ägg med TVÅ äggulor i!! XD DET är ovanligt!!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Bästa bok?
 Eragon-böckerna
 Twilight-böckerna
 De fem utvalda-böckerna
 Vargbröder-böckerna
 Alex Rider-böckerna
 Nyckelväktarna-böckerna
 Septimus Heap-böckerna

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards